de què parlo quan parlo de córrer_haruki murakami

... 


Pain is inevitable.
Suffering is optional. 


Aquest era el seu mantra. Costra traslladar-ne els matisos al japonès, però simplificant una mica seria que el dolor és inevitable, però que el patiment és opcional.


Imaginem-nos que mentre corre algú pensa: "Uix, quin mal. Ja no puc més". Doncs bé, el "mal" és inevitable, mentre que el "ja no puc més" depèn només del corredor. Diria que aquestes paraules resumeixen l'aspecte més important de córrer una marató.


Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Uiiiiii Mir que em sembla que has caigut al "cantó fosc" del córrer!!! Pensa que hi ha gent que per ells aquest llibre es com la "Bíblia del córrer", per cert, el tinc pendent i a la llista.

Ja estàs entrenant fort???

Salut i Kms (friky eh?)
Joan CB
Myr ha dicho que…
Eps friky!
A veure, el llibre està bé, però d'aquí a ser la Biblia ... què vols què et digui!
Estic entrenant; no sé si fort o no ;)

Salut sobretot als genolls, de tant en tant, fan pupa! :(
Anónimo ha dicho que…
Jajajajajaja
Nuse, encara no l'he llegit, el tinc a la llista.....m'acabo de llegir el del Kilian Jornet i l'he trobat bastant fluix...

Guai, per l'entrenament!!! Si et fan mal els genolls mira de fer una mica de peses pels cuadriceps (les sentadilles van fenomeno...) o que les bambes no siguin velles o cutres, gasta-t'hi una mica de pasta i les articulacions t'ho agrairan!!

Forta abraçada!!
Joan CB

Entradas populares