song of freedom. the best!

Comentarios

Joan C ha dicho que…
Mir, gracies, gracies, gracies i mil gracies!!! no saps com m'acabes d'alegrar el dia!!! NO ESTIC SOL AL MÓN!!! Tot i que he de dir que la original m'agrada mes!!
Per cert, he estat xafardejant el blog i m'han agradat molt les fotos.

Salut
Myr ha dicho que…
:)
la original és lo más ... però aquesta versió és super especial ...

xafardeja tot el que vulguis! però preferiria que vinguessi-ho a xafardejar en directe ;)

petons a la familia més txaxi de Sbll!
Joan C ha dicho que…
Ostres, ja m'agradaria vindre't a veure, però la cosa està mu axuxà!! I amb aquestes platges potser em vindria la temptació de quedar-m'hi, que la vida de papes-moderns es molt dura...

Una forta abraçada!!
Litlemermaid ha dicho que…
Genial primi!

Entradas populares