quiero ir a hawai!

Comentarios

Elena ha dicho que…
Jo m'apunto....
Myr ha dicho que…
Fet!
Busco a Jack !!!!!!!!!!
Litlemermaid ha dicho que…
Ei espereu-me!!! M'apunto!!!!
Myr ha dicho que…
Afenyat! Que marxeeeeeeeeeeem !!!!!
AM ha dicho que…
us espero a totes a l´aeroport. jo ja hi sóc.
Elena ha dicho que…
jejejejeje
AM ha dicho que…
ei, que l`avió ja surt. On sou? No em digueu que sóc la única que ha agafat t´avió a temps! No tindreu els passapots caducats? O els heu perdut de tants dies sense fer-los servir? Aix quin cas!
Litlemermaid ha dicho que…
Germaneta!!! Fins avui no he trobat un PC aki a Hawai per escriure. Vaig agafar vol anterior al teu :( Saps alguna cosa de la resta de family? Com que no em moc de la "hamaca" no hi ha manera de saber si van arribar o no.

Bueno nenes, ja us enviaré fotitos!!! Kina calor... vaig a fer un xapusssssson!!!
;)
AM ha dicho que…
primi,
ja deia jo que des d´aki a l´aigua amb el JJ al meu costat i la taula d surf veia una coseta blaaaaaaaanca allà a la sorra. Eres tu? Estic segura que s´han quedat a l´aeroport. Però jo no hi aniré pas a buscar-les, eh? no fos cas que em prenguis al JJ tu ara, amb el q m´ha costat a mi tenir-lo tant aprop.
En tot cas, ves demanant-me un mojito ben fresquet i quan estigui llest me fas xiu-xiu i voy volando pa´lla
tonicos saladets,

AM
Elena ha dicho que…
mmmmmmmmmmm ei nenes on sou?? jo estic enmig d'uns llençols de ras amb en JJ q m'esta fent un massatge.. ( lo altres ja us ho explicaré més tard), bé quan acabi amb ell serà tot lliure... petoooooooo
SazzyDevil ha dicho que…
siempre me encanta la música de Jack Johnson!!
Myr ha dicho que…
y a mi Sun y a mi :)

Entradas populares