hoy hace un año!

que me fui de bangkok ...

no sé si es mucho o poco !!!

muchas sensaciones vividas y sentidas a lo largo de estos 365 días, algunas son las mismas, otras han cambiado (no sé si para bien o para mal); amigos nuevos, lugares nuevos viajados y disfrutados, proyectos nuevos ...

de bangkok hecho de menos, sobretodo a la gente que se convirtió en mi gente y algunas de mis rutinas thais ... y de los pequeños grandes placeres que tenía en la ciudad de los ángeles.

esta foto es de mi última comida en bkk, junto al abuelo loco y al chef number one. risas y lágrimas.

y hoy me he levantado con esta canción ...
bkk, cu soon!



Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Jermaneta,
és bo mirar enrera per saber valorar el nostre present. Però, ja et vaig dir que t´auguro un futur ple d'experiències màgiques. I si més no, jo estic ben contenta de tenir-te més aprop, de poder-te veure més sovint, de saber que en una hora et puc abraçar, de que de tant en tant (i no tant sovint com jo voldria) puc preparar-te un suc de taronja i anar plegades amb escarbat fins la platja, de veure com el teu somriure és cada vegada més gran, de poder ballar la dansa del pingüí acompanyada, de que m'acompanyis en avió i ens prenguem un capuccino al bell mig de la Piazza del Duomo amb unes ulleres de sol de pam i mig... No sé, és que tenim tantes coses per compartir que no acabaria mai. T'he dit algun cop que t'estimo? Doncs, ho dic ben alt: JERMANETA, ETS ÚNICA I PER AIXÒ T´ESTIMO!!!!
Anónimo ha dicho que…
Ais, nietis..tenes que volver y aportarle a la ciudad de los angeles la energia,las vivencias y todo lo que acumulaste este añito..una Mir diferente pero igual en el fondo..como volver a casa, no?
besoteee japo!!
ada ha dicho que…
Cosina!!! no és enveja ni res, eh? però a mi també m'agrada que em fagin un suc de taronja, ja ja ja ja!!!
Litlemermaid ha dicho que…
Escolta kuanta family no? Doncs res, primi, k malegro haver conegut la Mir de Bkk, haver compartit moments molt xulos i continuar fent-ho aki a Bcn!! Jijiji! Primi...Testimuuuuuuuu!!!
Anónimo ha dicho que…
Cosineta Ada, Abu, Primi,.... és q això és la bomba.

Jermaneta
Myr ha dicho que…
carai, que em fareu plorar entre totes!
jo tb us estimo makes !!!!!!
laAbuFranciscaQueTrobaAfaltarAlaNietaPeroSapQueOneDayArrivara ha dicho que…
bkk et troba a faltar, jo et trobo a faltar i segur que namaste original també.. crec q bkk va ser una etapa fantástica pero no has de estar triste. Ara estas a un altre moment, different i mes i mes que vindran. Pura vida i carpe diem!

chan rak khun mak
Myr ha dicho que…
Abu! Trista no, només momentaneament melancòlica ;) BKK va ser LA etapa però el 2010 serà L'ANY ... i com tu dius, ens queden moltes i diferents etapes around the world !!!!!!

smiiiiiiiiiiiile ..... fuuuuuuuuuuuuji, smiiiiiile .... oneeeeeeeeeday ..... smiiiiiiile!

W Namasté Original !!! W BKK i W mi Abu !!!!
loveU!
Montse LUA ha dicho que…
I LOVE YOU TOO.... I EMBARCO DE TORNADA A BKK EN UNS HORES!!
SEE YOU THERE..........
Myr ha dicho que…
gràcies montse! espero que hagi anat de conya per terres mediterràneas!
petonàs i fins ben aviat! ;)

Entradas populares