pensando ...

si? o no?

Comentarios

Ricard ha dicho que…
Potser, o depén
am ha dicho que…
jo diria que..., si fos tu..., segurament..., a lo millor..., vaja jo penso que..., potser..., ostres que no en tinc ni idea.
Myr ha dicho que…
ricky .... estic farta del potser! ;)
germaneta, eveig que estàs dubitativa com jo ;)
Ricard ha dicho que…
Amb una mica més de informació hi hauria la possibilitat que t'ajudés més.
Per tant ara diria : "com tu vegis" ;)
Litlemermaid ha dicho que…
Primi jo dic SIIIIII!!! Endavant!!! jijiji, de què parlem???
Em mola la teva taula despatx. Me pido el muñequito de madera moldeable (jeje), bola de billar (a saber quien está aún buscándola) y cajitas marrones (me vendrian de perlas para guardar coshitas).

Un beso y una flor de la primi pajarita mocosilla (avui tinc mocs a les orelles i quan apaguen llums soc fosforita!!) Tela eh!!! ;)
Myr ha dicho que…
molt bé ricky, gràcies pel consell !!! jajaja

primi! pajarraca! com pots dir SI ... si no saps de què va!? jijiji
la bola de billar no és de veritat! és com la que sortia a Friends ... que tu li fas preguntes, i la bola et contesta! Va, pregunta-li algo a la bola i et dic què ha dit!
si vens per casa, et doncs caixes que t'he guardat! (recordes que et vaig dir un dia que vaig fer neteja ... tinc cosetes per tu ;))
jajajaja, cuida't doncs !!! PrimiGUSILUZ !!!!!!!!

Entradas populares