my way_2

esta semana será cañera ... así que veeeeeeeenga!

Comentarios

Litlemermaid ha dicho que…
Veeeeeeengaaaaaaa!!!
Myr ha dicho que…
Veeeeeeeenga! Que Dilluns ja ha estat superat !!!!! UEEEE!
Elena ha dicho que…
Ànimssssss.. que ja soms dimarts...

veeeeeeeeeeengaaaaaaa

petunikuuu
Myr ha dicho que…
Martes,
ni te cases ni te embarques!

Tema casar-me, ho tinc clar!
Tema embarcar-me no tant .... quina tormenta ha caigut aquesta nit! Quins llamps (preciós vist des de la meva terrassa) i trons!

VEEEEEEEEEEEEEEEEENGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
AbuQueDelira ha dicho que…
jo vaig tornar a casa en zodiac.

my way, your way, any way have a great week. oh yeaaaaaaaaaaaaah
Litlemermaid ha dicho que…
Vengaaaaaaa que gairebé és dimecres!!!! No rima res amb dimecres!!! Esperaré a dijous!!! jajajajajaja!!!

Parlant de rimar... Avui a l'escorxador m'han dit un refrany: NUNCA ES TARDE SI LA PICHA ES BUENA!!! jajajajaja!!! Imagineu les converses que tenim!!!

MUA MUA MUA (x les 3)!!!
Myr ha dicho que…
No sabria dir quina de nosaltres és la més profunda! jajaja
Petons lokes! LoveU!
Litlemermaid ha dicho que…
DIJOUS.... Toca't els ous!!! jijijijiji!!!!
Myr ha dicho que…
No m'esperava menys de tu :)

Entradas populares