martes

de buena mañana, buena notícia de la retirada de los camisas rojas thais de las calles de bangkok. esperemos que el país de la sonrisa, tenga la tranquilidad que se merece. necesita recuperar el turismo como el aire que respira. ni la crisis ni las discrepancias políticas ayudan. una pena. feliz song kran! (año nuevo thai)

mail des de bangkok, que me hace subir la melancolia ...


tras una rica comida tardía, he ido a pasar un rato a esplugas a ver a mi amiga gise y su monada de niña, maría. tarde agradable de charla y juegos en el parque. pero definitivamente tengo el instinto maternal un tanto escondido ...






y noche de fútbol ... visca el barça!

y la canción de hoy, la que suena en la radio ... no la conocía ...



Comentarios

efapebe ha dicho que…
hola míriam !
sóc en ferran, amic de la roser. m'ha comentat q et podia escriure pq tinc pensat anar 1 temporadeta a tailàndia, etc. i potser em podries donar consells, adreces, contactes...
si et va bé em pots escriure un
mail (efapebe@gmail.com) i si vols,
estaré per vic o barcelona.
gràcies, i a veure si s'arregla el tema dels "camises vermelles" i hi puc anar sense problemes.
Unknown ha dicho que…
tots be! tot be! com sempre...
Myr ha dicho que…
Ei Ferran, ja t'he enviat un mail. Fins aviat!

K. Nui, tots ben passat per aigúa, eh !!! :)

Piro, que tinc hora a la pelu! OH LA LA !!!
Elena ha dicho que…
De bon matí! escoltar aquesta cançó em posa la pell de gallina! bona tria, bona cançó....

Hi ha masses cors sense consol!!


Un peto de bon dia!!

Entradas populares